- Categories : Over ons

Een nieuwe look voor Vajra!

Een nieuwe look voor Vajra!

We zijn zeer verheugd het grote nieuws met u te delen dat Vajra een make-over krijgt, en niet per toeval loopt dit samen met ons 40ste levensjaar (half-februari 1982-2022, en ja, de tijd vliegt…) !

We grijpen deze kans om onze waarden opnieuw te bevestigen en te vertalen in een nieuwe visuele identiteit, zonder een streep te trekken onder het verleden maar om voort te bouwen op de ervaring die in de loop der jaren is opgedaan en om onze identiteit meer in overeenstemming te brengen met onze missie en positionering.

BIO EN BIODYNAMISCHE PRODUCTEN & 100% VEGGIE

We bevorderen producten met de meest veeleisende labels en stellen uitsluitend een vegetarisch aanbod voor.

EEN ONBERISPELIJKE KWALITEIT

Een uitmuntend handvest voor al onze producten, zowel qua smaak als nutritionele samenstelling, met een betrouwbare traceerbaarheid en coherente herkomst.

EEN JUISTE PRIJS VOOR ALLE BETROKKEN PARTIJEN

Een gedeelde waarde tussen de landbouwers, de producenten, de winkels en de groothandelaar.

GEENGAGEERDE PARTNERS

Duurzame samenwerkingen met partners gekozen voor hun vakkennis en waarden.

EEN DAGELIJKS SOCIAAL ENGAGEMENT

Aandacht voor het welzijn en de betrokkenheid van de werknemers en solidariteit binnen de ploegen.

EEN ECOLOGISCH BEWUSTZIJN

Een voortdurende inzet voor recyclage van afval, 100% recycleerbare verpakkingen en  ondersteuning van duurzame projecten.

Concreet, hoe vertaalt zich onze nieuwe identiteit ?

  • Nieuw logo* : We hebben gekozen om het logo in de ronde vorm te behouden om een zekere continuïteit met het huidig logo te handhaven. Wat betreft de kleuren, wat is beter dan deze twee tinten groen om te zorgen voor samenhang met onze activiteit ?

 

  • Nieuwe slogan : « Organically yours », een slogan die onze bestaansreden uitdrukt, die « Biologisch tot u dienst» in het Nederlands betekent, wat inhoudt dat we tot jullie dienst staan om jullie het beste van de bio-wereld aan te bieden. Waarom in het Engels ? Om op een universele manier te communiceren en uiteengaande vertalingen te vermijden.

 

  • Nieuwe website : Een veel leesbaardere en snellere website om uw ervaring in onze webshop te verbeteren! 

 

* BELANGRIJK: Ons nieuw logo zal enkel betrekking hebben op onze distributieactiviteit. Het oude logo zal in eerste instantie van toepassing blijven op onze eigen merkproducten. Het doel is om op lange termijn in staat te zijn onze distributieactiviteit te onderscheiden van ons eigen merk. In dit opzicht zal een ander spannend project, dat momenteel in de maak is, ook in de komende maanden worden onthuld, stay tuned… !

Opmerking: De door Vajra verstrekte informatie is louter voedingsadvies en is geen vervanging voor professioneel medisch advies!