-
Categories :
Over ons
Velen onder jullie stelden zich de vraag waarom we eerder dit jaar de visuele identiteit van Vajra veranderden zonder die toe te passen op onze zakjes. De reden is simpel: een tweede groot project was aan de gang...
Een project dat we vandaag graag met jullie delen: het merk Vajra, dat in 1982 werd opgericht, verandert van naam en zal vanaf november als Origami by Vajra! bekend staan. Vajra daarentegen blijft uw referentie-verdeler voor biologische droge voeding. Onze wens is onze distributieactiviteit (Vajra) beter te onderscheiden van onze eigen merk (Origami by Vajra).
40 jaar na de oprichting van het merk Vajra zijn we overtuigd van de opportuniteiten die dit nieuwe hoofdstuk zal bieden. Vajra is een sterk merk dat vertrouwen wekt dankzij haar fundamentele historische waarden. De evolutie naar Origami heeft tot doel deze waarden zo getrouw mogelijk te bekrachtigen en te weerspiegelen in een nieuwe visuele identiteit om beter aan te sluiten bij de verwachtingen van onze consumenten en de duurzame ontplooiing van het merk te garanderen. Van harte dank voor uw trouwe steun doorheen deze evolutie.
MEER DAN BIO
100% PLANTAARDIG
FAMILY-RUN
DUURZAAM
Naast biologische voeding pleiten wij voor producten met de meest veeleisende labels (Demeter, Biogarantie en andere) en een 100% natuurlijke samenstelling.
Wij moedigen een zo plantaardig mogelijk dieet aan, om voor onszelf en onze planeet te zorgen. Bij Origami vindt u geen producten van dierlijke oorsprong.
Een familiebedrijf op mensenmaat dat individuen verbindt die dezelfde passie delen voor gezond, milieuvriendelijke voeding voor de toekomstige generaties.
Milieubescherming staat centraal in onze acties: 100% recycleerbare verpakkingen en een aanbod dat voor een grotere (bio)diversiteit op ons bord zorgt.
Nieuwe naam : Origami verwijst naar de Japanse papier vouwkunst. Wij kozen Origami vanwege de mooie klank en het gemak waarmee het in verschillende talen kan worden uitgesproken. Het is ook een knipoog naar onze historische passie voor de Japanse en macrobiotische keuken natuurlijk !
Nieuwe grafische identiteit: De grafische identiteit wordt kleurrijker en speelser om het merk een nieuwe dynamiek te geven. Deze identiteit zal terug te vinden zijn op al onze producten en in onze communicatie.
Nieuwe slogan : “Together, for better”: een slogan die onze bestaansreden uitdrukt. Samen kunnen we een verschil maken, voor onszelf, onze gezinnen en de planeet.
Nieuwe verpakkingen: Behalve ons meel, kiemzaden en condimenten, die in kraftpapieren zakjes verpakt zullen blijven, zal de rest van ons aanbod worden aangeboden in 100% recycleerbare transparante zakjes voor een betere zichtbaarheid en bewaring van het product.
Origami website : Over enkele weken krijgt u de gelegenheid om onze "vitrine" website te ontdekken waarop alle Origami producten ter informatie worden gepresenteerd, zonder mogelijkheid tot aankoop. We zullen er ook regelmatig artikels en recepten publiceren.
Voor de rest verandert er niets. Bestellingen voor onze producten zullen nog steeds via de Vajra website gebeuren. U zult er uw gebruikelijke Origami producten met dezelfde productreferenties en EAN-codes terugvinden.
Vragen of suggesties?
Aarzel zeker niet om contact op te nemen met Pauline (pauline.riga@vajra.bio), die verantwoordelijk zal zijn voor het Origami merk.
We blijven te uwer beschikking en danken u bij voorbaat voor uw samenwerking in dit project !
James Bown, Pauline & Michaël Riga
Opmerking: De door Vajra verstrekte informatie is louter voedingsadvies en is geen vervanging voor professioneel medisch advies!